niedziela, 3 kwietnia 2016

Fitness i food inspiracje. Czas zadbać o siebie przed latem


Żeby nie czuć się gorszą postanowiłam i ja zadbać o siebie przed latem. Trochę ruchu jeszcze nikomu nie zaszkodziło. Wprawdzie nie wyglądam jakoś bardzo źle, kilogramów przez zimę też mi nie przybyło, ale mojemu ciału brakuje nadal jędrności, przydało by się również trochę wyszczuplić :)

Dziś nie będę Wam pisała o tym co będę jadła, bo ja staram się jeść w miarę zdrowo cały rok, a nie jakiś czas. Nie będę też pisała o moich ćwiczeniach, ponieważ każdy ćwiczy to co chce i na co ma siłę, czas i ochotę. Dziś mam dla Was trochę inspiracji fitness. Zapraszam :)



































Jedzonko :) Mniam, mniam :)











Słodycze, chipsy, fastfoody są bardzo smaczne, ale jak dla mnie jeszcze lepsze są warzywa, owoce,
sałatki, jogurty itd. Bardzo lubię jeść zdrowe jedzenie choć czasem pozwalam sobie na coś niezdrowego to częściej sięgam po zdrowe, bo lubię, bo chcę :)  By czuć się lepiej i być piękną :)


39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają takie inspiracje :) Obserwuję Twój blog i lubię :)

      Usuń
  2. a jajaj cudowne brzuchy! Ja ostatnio zaczęłam biegać. ^^ Jestem z siebie bardzo dumna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobają :) Chciałabym mieć takie ciało, ale trochę mi brakuje.

      Usuń
  4. Niesamowite inspiracje <3 Uwielbiam przeglądać takie zdjęcia, najbardziej mi się już marzy taka misa świeżych owoców <3
    Zapraszam, może u mnie też Cie coś zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam owoce, oczywiście z umiarem jak wszystko, ale są na pewno lepsze niż słodycze i chipsy.

      Usuń
  5. Cudowne inspirację, uwielbiam tego typu wpisy :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2016/04/hello-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobają takie inspiracje :)

      Usuń
  7. Jak ja bym chciała mieć taki brzuch, mam nadzieje ,że co tygodniowy trening na siłowni da efekt ;)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia życzę i trzymam kciuki za Ciebie :)

      Usuń
  8. mój brzuch jest płaski, ale nie wyćwiczony ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój brzuch nie jest zbyt ładny. Są efekty złego odżywiania :(

      Usuń
  9. Musiałabym oglądać ten post codziennie rano i sie motywować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może ustawić jakąś tapetkę na telefonie z cytatem lub powiesić na lodówkę? Ooo świetny pomysł :D

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam. Chciałabym taki brzuch.

      Usuń
    2. ach taka klatka płaściutka:D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają. Takie ciało to marzenie, ale kto nam zabroni marzyć ? :D

      Usuń
  12. ... dziś właśnie, kiedy zrobiło się pięknie wiosenne, pomyślałam o tym, że czas najwyższy zmienić trochę swoją dietę... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warzywa i owoce nie zaszkodzą :) A jeszcze trochę i będą znowu truskawki :)

      Usuń
  13. Świetne inspiracje <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama mam na komputerze folder z motywacjami i jak tylko mam ochotę na coś słodkiego to oglądam te zdjęcia :)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo świetny pomysł z tym folderem. Pomyślałam też, że można wstawię na telefon jakąś motywacyjną tapetkę co będzie mi przypomniała, że mam ładnie się trzymać. Też chyba fajny pomysł.

      Usuń
  15. Oj dawka inspiracji co jakiś czas jest wręcz niezbędna! :) A już zwłaszcza wtedy, gdy motywacja gdzieś zanika - okej, napatrzyłam się, też tak chcę, idę o to walczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja rowniez uwielbiam zdrowe jedzenie :-) Yummy! Az zglodnialam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pyszne są takie sałatki albo owoce czy jogurty, choć chipsy czy słodycze też są dobre, ale niestety niezdrowe.

      Usuń
  17. Uwielbiam takie zdjęcia ;) bardzo mnie motywują i nakręcają do działania :) bo skoro ktoś inny może to czemu mnie ma się nie udać ??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo motywują takie zdjęcia. Warto zadbać o siebie, nie tylko dla figury, ale także dla zdrowia i lepszego samopoczucia.

      Usuń