środa, 13 kwietnia 2016

BE FERRO, ŻEL POD PRYSZNIC Z FEROMONAMI

Dziś pogoda się trochę popsuła. Pada deszczyk, ale mimo wszystko nie załamuję się i dzielnie działam :)

Dziś mam dla Was recenzję żelu pod prysznic który kupiłam niespodziewanie. Zobaczyłam przypadkowo w drogerii, a że był tani to wzięłam.

Żel pod prysznic z feromonami o zapachu wanilii Ferro. 

Wyłącznie dla kobiet! ESTRATETRANOL - zwiększa atrakcyjność seksualną kobiet. ANDROSTENOL BETA - pogłębia intymną więź, wzmacnia seksualne wibracje. ANDROSTADIENON - feromon szczęścia i uśmiechu, wpływa na pozytywne emocje i postrzeganie świata. Szał zmysłów dla duszy i ciała. Połączenie sekretów natury z pragnieniami. Obudź pewność siebie, odkryj atrakcyjność. Twoja przygoda zaczyna się tu i teraz. Użyj i sprawdź jak odmieni się Twoje życie. PRZYCIĄGAJ... SUKCES I MARZENIA!


Żel znajduje się w tubce w kolorze kremowym, z przodu opakowania mamy ładny napis. Pojemność tego żelu to 200 ml. Ja kupiłam go za 3,80 zł, jednak jego cena jest nieco wyższa czyli ok 13 zł. Udało mi się kupić ten żel w całkiem fajnej promocji. Niestety nie wiem gdzie jest on dostępny, ponieważ kupiłam go w małej drogerii, a nie widziałam np w Drogerii Natura czy większych marketach. Być może można go kupić w internecie.

Konsystencja tego produktu jest żelowa, nieco rzadka, nie za gęsta. Dobrze się pieni. Pięknie pachnie, czuć wanilię. Bardzo podoba mi się ten zapach. Uwielbiam gdy kosmetyki mają intensywny zapach. Jeśli chodzi o działanie - dobrze myje, tu nie mam się do czego przyczepić, jak dla mnie każdy żel czy płyn dobrze myje (chyba, że słabo się pieni to wtedy średnio jest). Żel jest przeznaczony wyłącznie dla kobiet, tak jak zaleca producent.

Można go kupić również w innych wersjach dla kobiet oraz dla mężczyzn Klik Nie wierzę w działanie feromonów w tym żelu, ale ładnie pachnie i dobrze myje, a to jest najważniejsze. Myślę, że w promocji można się skusić na ten produkt jednak w normalnej cenie nie wiem czy bym go kupiła. Jest to bardzo dobry żel pod prysznic.

Moja ocena: 4/5

Miałyście może ten żel lub podobny z innej firmy? Jeśli w ogóle takie są :)

54 komentarze:

  1. To dla mnie totalna nowości.
    Nie znałam wcześniej tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znałam tej firmy. W ogóle zdziwiłam się gdy zobaczyłam, że żel ten jest z feromonami :D Jakoś nie chce mi się w nie wierzyć, ale ładnie pachnie i dobrze myje więc jest ok :)

      Usuń
  2. Tego żelu nie miałam ale kiedyś wydałam kupę kasy na feromony po to by sprawdzić czy i jak to działa. Według moich obserwacji działają one tylko wtedy gdy sami uwierzymy w ich "moc ;)" oraz gdy uwierzymy w siłę swojej atrakcyjności! A jeżeli chodzi o zapachy, to podobnie jak Ty także lubię gdy kosmetyk ładnie i intensywnie pachnie, pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy bym wydała jakiekolwiek pieniądze na feromony, ale jeśli ktoś chce to może wypróbować. Przede mnie jeszcze dużo kosmetyków o pięknym zapachu do wypróbowania :)

      Usuń
  3. Hmmm, faktycznie tanio kupiłaś. Pierwszy raz go widzę, ale wydaje się być ciekawy. Tylko chyba nawet w Rossmannie go nie widziałam...
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też go nigdzie nie widziałam, więc nie wiem gdzie jest dostępny.

      Usuń
  4. Nie miałam go i pierwszy raz o nim słyszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że nikt go nie będzie znał, ale jednak chciałam napisać kilka słów, bo całkiem fajny jest :)

      Usuń
  5. Tej firmy nie znam ale lubię kosmetyki które ładnie pachną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam kosmetyki które pięknie pachną :) Ajjj :)

      Usuń
  6. Po raz pierwszy słyszę o tej firmie, no ale ciekawe ciekawe... ;) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz spotkałam się z tym żelem, ale jak dla mnie bardzo fajny :)

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć:) ja Ciebie też kochana obserwuje :)

      Usuń
    3. Ooo dziękuję bardzo za obserwację. Każda bardzo mnie cieszy, a jeszcze bardziej cieszą aktywni obserwatorzy :) Zapraszam również do innych postów. Może Cię coś zainteresuje :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny. Polecam. Gdybyś gdzieś spotkała to kupuj śmiało :)

      Usuń
  8. Jestem ciekawa jego zapachu, nigdzie go nie widziałam jeszcze. Rozumiem że prędzej na niego trafię w małej drogerii ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kupiłam go w małej drogerii, nie widziałam w np Naturze ale kto wie, może by tam był. No i w internecie chyba też może być, choć nie opłaca się kupować jednego żelu. Co innego gdyby się chciało więcej kosmetyków kupić to przy okazji i ten żel by można :)

      Usuń
  9. Supi produkt ! :) Warty zakupu ;) Zapraszamy do siebie :) http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadam do Was jak tylko pojawi się nowy post :)

      Usuń
  10. Kompletnie nie znam firmy;/ Fajnie,że trafiłaś na taką promocję:)
    Ja to bym chciała milion żeli Balea!Już wszyscy mają mnie dość,cały czas o tym mówię:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeli Balea jeszcze nie miałam, ale jeśli będę miała okazję to wypróbuję :)

      Usuń
  11. Całkiem fajny produkt z tego żelu;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podobał i ten zapach. Boski! Uwielbiam takie :)

      Usuń
  12. Nie miałam jeszcze nigdy tego produktu. Również uwielbiam jak dane produkty pachną wtedy sie przyjemnie myje czy aplikuje. Świetna recenzja! Buziaczki :* :* 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że nikt nie będzie znał tego żelu, ale chciałam mimo wszystko dodać kilka słów o nim :) A może gdzieś ktoś go znajdzie i przetestuje :)

      Usuń
  13. Zapach wanilii i nie muszę czytać dalej. Kompletnie nie dla mnie, nie znoszę tego zapachu, no po prostu go nie znoszę. Nie mogłam bym używać kosmetyków, które tym śmierdzą. Przynajmniej fajnie, że się dobrze pieni. Najgorsze są te wszystkie kosmetyki, których nie jestem w stanie rozprowadzić po skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię zapach wanilii. Natomiast średnio lubię żele czy płyny które mają takie delikatne zapachy, prawie nie wyczuwalne, ale czasami kupię, bo są akurat w promocji, jednak wolę takie mocno odczuwalne zapachy :)

      Usuń
    2. Tak! Mocny zapach (ale nie wanilii...) zawsze sobie w żelach cenię. Po co mi taki, którego nie czuję jak tylko wyjdę z wanny? Mogłabym zamiast niego użyć mydła, które często sprawdza się w tej kwestii o wiele lepiej.

      Usuń
  14. Uwielbiam żele pod prysznic z feromonami. Muszę wypróbować ten produkt, ciekawi i kusi mnie strasznie jego zapach. Twoja recenzja bardzo mnie przekonała do tego produktu. Może uda mi się go odnaleźć u siebie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzymam kciuki, żebyS go gdzieś znalazła, a jeśli nie to ewentualnie internet zostaje. Może tam gdzieś uda się znaleźć :)

      Usuń
  15. Nigdy nie spotkałam się z takim żelem. Chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj. Może gdzieś u siebie znajdziesz, a jeśli nie to to przez internet pozostaje zamówić :)

      Usuń
  16. Ja również uwuelbiam intensywne zapachy jeśli chodzi o żele pod prysznic. Muszę poszukać i wypróbować ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa gdzie można by znaleźć ten żel. Może w większym mieście było by łatwiej. Na mnie czeka jeszcze dużo żeli i płynów do przetestowania. :)

      Usuń
  17. Coś ciekawego, chciałabym wypróbować :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w sklepach. Może gdzieś u siebie znajdziesz :)

      Usuń
  18. O matko, to potem każdy by się na mnie rzucał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by tak było :D ale ja w to nie wierzę :P

      Usuń
  19. Może i niekoniecznie te feromony działają, ale pewnie niektórzy w to uwierzą i po żelu będą się czuć dużo lepiej... :) Ma to jakieś plusy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jakoś nie czułam lepiej, ale zapach miał piękny, co poprawiało mi humor bardzo, bo lubię takie zapachy :)

      Usuń
  20. Już zapach wanilii bardzo mnie przyciąga! :) Uwielbiam takie klimaty! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego produkty , chętnie bym go przetestowała
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj tego żelu u siebie, może gdzieś znajdziesz :)

      Usuń
    2. Z feromonami jeszcze nie miałam ;)

      Usuń
    3. Ja też pierwszy raz miałam taki żel pod prysznic. Nie wiedziałam, że w ogóle takie istnieją :)

      Usuń
  22. Zszokował mnie już sam tytuł i szczerze mówiąc bawi mnie ten produkt ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też trochę bawi ten produkt ponieważ raczej nie wierzę w działanie tych feromonów :P

      Usuń
  23. haha bym na chłopie wypróbowała;D

    OdpowiedzUsuń