środa, 9 marca 2016

Zmiany...

Za oknem śnieg. A jeszcze w poniedziałek świeciło słoneczko. Pogoda zmienną jest jak kobieta :)  Ja jestem kobietą i mam ochotę na zmiany. Zmiany na blogu, zmiany w życiu. W tym drugim szczególnie duże zmiany nastąpiły w ostatnim czasie. Jeszcze niedawno myślałam, że to źle, że nie poradzę sobie, ale na szczęście są w moim życiu osoby które mimo wszystko mnie wspierają, choć są daleko, ale są i to jest najważniejsze. Oby były zawsze.


Jeśli chodzi o zmiany to mam ochotę zmienić nazwę bloga, tylko nie wiem na jaką. Chciałabym jakąś nie kojarzącą się z kometykami. Chcę pisać też o innych rzeczach niż tylko kosmetykach. Może mi pomożecie? Mile widziane jakieś propozycje. Jeśli żadnych nie będzie pozostanie tak jak jest. Być może nagłówek bloga się też zmieni w najbliższym czasie.

Chciałabym zmienić swój wygląd. Już nawet nie chodzi o wagę czy figurę, ale o styl ubierania. Nosić ładne bluzki, koszule, spodnie, ładniejsze kurtki i buty. No i nosić częściej rozpuszczone włosy, zacząć się ładniej malować. Zobaczymy jak z tym będzie. Na razie nie zdradzam żadnych szczegółów.

Jedno wiem, teraz jest czas tylko dla mnie i muszę się skupić tylko na sobie. Starać się tylko dla siebie.

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do kolejnych postów :)

I jeszcze jedno - założyłam fanpage. Jeśli macie ochotę możecie polubić :)

12 komentarzy:

  1. Dużo tych zmian planujesz. Może najpierw lepiej skupić się na jednej, potem drugiej itp? Bo jak robi się wszystko na raz, to może być problem z ogarnięciem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, wiem.. Nie wszystko na raz :) Powoli do celu :)

      Usuń
  2. Fajne są takie zmiany na wiosnę :) Trzymam kciuki za udane zmiany Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OO, to widzę, że spore zmiany się szykują! Nie tylko na blogu, ale i w życiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu to już są zmiany, ale chcę więcej, oczywiście na lepsze :)

      Usuń
  4. Sporo planów, mam nadzieję, że wszystkie się spełnią ;)

    Tez myślę nad zmianą nazwy bloga, ale to w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę zmienić nazwę bloga, ale zupełnie nie wiem na jaką, żeby się nie kojarzyła tylko z kosmetykami.

      Usuń