ODWIEDZINY

środa, 16 marca 2016

ZAKUPY KOSMETYCZNE Z OSTATNICH MIESIĘCY

Nie planowałam robić postów z zakupami, ale pomyślałam, że pokażę Wam co kupiłam w ostatnim czasie. Uwielbiam kosmetyki dlatego kupuję je z ogromną chęcią. Postanowiłam częściej używać kremów do rąk, pomadek czy innych produktów do ust, więc takie kosmetyki pokażę, ale nie tylko.





DO CIAŁA 


Żel pod prysznic Bebeauty


Żel pod prysznic Luksja Tropical


Żel pod prysznic Ferro


Żel pod prysznic Oceania



Mydło jest do mycia rąk :)
Żel Ocenia dostałam na urodziny, ale też Wam pokazuję :)



DO HIGIENY INTYMNEJ 

Emulsja do higieny intymnej Intimea




DO DŁONI I PAZNOKCI

Krem do rąk Anida


Krem do rąk i paznokci Appi



Krem do rąk Kwiat lnu

DO WŁOSÓW

Szampon do włosów Natei


Maseczka do włosów Biovax


Maska do włosów Masło Kakaowe Ziaja


Olejek łopianowy do włosów Green Pharmacy


Marion Olejki Orientalne jojoba, słonecznik


Lakier do włosów Taft zielony


Talk do włosów 


DO TWARZY


Żel - Krem Bebeauty do cery do cery suchej i wrażliwej


Maseczka Himalya do twarzy Peel-off


Maska Ziaja Liście Zielonej Oliwki


Maska Ziaja oczyszczająca



Maseczka Marion Spa Zielona glinka oczyszczająca


Ziaja Liście Manuka Pasta 


Maść ochronna z witaminą A


DO UST


Wazelina żółta FlosLek waniliowa 
Wazelina czerwona Anna truskawkowa


Trochę tego jest. Dla mnie dużo, choć może być więcej :) Talk kupiłam jako zamiennik dla suchego szamponu. Mam nadzieję, że sprawdzi się (tak jak puder dla dzieci). Niektóre kosmetyki już używam. Niedługo będą recenzje na blogu :)

32 komentarze:

  1. Całkiem sporo tego :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mogło być jeszcze więcej kosmetyków :) :D

      Usuń
  2. Dużo tych produktów :) Wazelinę do ust Flos lek akurat kupiłam ostatnio i bardzo fajna:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas i na tę wazelinę przyjdzie czas i będzie używana. Najpierw chcę tę truskawkową używać :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Przez kilka miesięcy można trochę kupić :) Zwłaszcza że czasem są kosmetyki na promocji to się też opłaca :)

      Usuń
    2. Moje kosmetyki do włosów ktore mam praktycznie wszystkie kupione sa na promocjach ;)

      Usuń
    3. Na promocjach opłaca się kupować kosmetyki, nie tylko do włosów :)

      Usuń
  4. Widzę tutaj kilka kosmetyków które i ja lubię :) Żel do higieny intymnej z biedronki jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że też lubisz kosmetyki które ja używam :) Lubię żel do higieny intymnej z Biedronki ale chyba później wypróbuję też inne z ciekawości :)

      Usuń
  5. Poszalałaś :) Tez bardzo lubię kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo, ale te kosmetyki będą na kilka miesięcy :)

      Usuń
  6. Dużo kosmetyków znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maść ochronna z witaminą A to mój ogromny ulubieniec, zawsze mam ją w swojej kosmetyczce :) Zainteresował mnie krem do rąk z Anidy, daj znać jak się sprawdzi :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię maść z witaminą A. Na pewno będzie recenzja kremu z Anidy :)

      Usuń
  8. troche tego jest ! Moje ulubione maslo z ziaja <3

    www.patryczko.blogspot.com u mnie stylizacja ! Bluzka z frędzlami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię masło kakaowe z Ziaji :) A bluzkę z frędzlami już widziałam :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Miałam tę maskę kilka lat temu i pamiętam, że była bardzo dobra. Postanowiłam znowu wypróbować. Mam nadzieję, że będzie tak dobrze działa jak wtedy :)

      Usuń
  10. Używałam maski biovax na prawdę fajna. Jest i moje ulubione masło kakowe ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zapach maski Ziaja Masło Kakaowe :) A maskę Biovax miałam kilka lat temu i była świetna, więc postanowiłam znowu wypróbować :)

      Usuń
  11. Lubię te biedronkowe płyny do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuję też inne płyny i żele z Biedronki jeśli znajdę ładny zapach :)

      Usuń
  12. Świetne są olejki do włosów z GP i Marion :) Polecam Ci olejek kokosowy z hibiskusem z Dabur Vatika :) Pozdrawiam i Obserwuje :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o olejki z Marion to chyba bardziej przypadł mi do gustu ten olejkiem arganowym ale mam ten więc go zużyję, a jak się skończy to kupię inny :)

      Usuń
  13. muszę w końcu sięgnąć po inną maskę ziaji bo przypięłam się tej z ceramidami i chyba juz 4 albo 5 opakowanie lecję na niej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko tę masło kakaowe i intensywna odbudowa :) wypróbuję także innych masek :)

      Usuń
  14. Bardzo fajne kosmetyki sobie kupiłaś :) Kilka z wymienionych znam i bardzo lubię - szczególnie ten olejek z papryką z Green Pharmacy. Świetny! Po zużyciu 2 opakowań stwierdzam, że naprawdę działa i przyspiesza wzrost włosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznam, że trochę nieregularnie stosuję ten olejek ;/

      Usuń
  15. Lubię maseczki z ziaja . :)

    OdpowiedzUsuń