sobota, 26 marca 2016

TAG - Czy wolałabyś...? + Zdjęcia cieni do powiek


Dziś mam dla Was TAG - CZY WOLAŁABYŚ...?  Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)



1. Czy wolałbyś zgubić wszystkie swoje maskary, eyelinery, szminki i błyszczyki czy palety i cienie do powiek?
Eyelinerów, szminek i błyszczyków nie używam, więc o tym nie ma mowy, ale chyba bym wolała zgubić cienie do powiek, ponieważ maskara chyba jest ważniejsza.

2. Czy wolałabyś ściąć całkowicie swoje włosy czy nigdy nie móc już ich obciąć?
Ciężko powiedzieć. Obciąć całkowicie nie byłoby dobrze, a nie móc obcinać nigdy to chyba jeszcze gorzej.

3. Czy wolisz policzki w kolorze koralowym czy różowym?
Nie wiem, ponieważ nie używam żadnych róży do policzków.


4. Jeśli miałabyś 1000 dolarów do wydania, czy wolałabyś kupić ubrania czy kosmetyki?

Chyba ubrania, bo mam ich mało, ale kosmetyki też bym pewnie kupiła :D

5. Wolałabyś aplikować szminkę jako eyeliner czy eyeliner jako szminkę?
Nic, bo nie używam.

6. Wolałabyś kupować tylko w MAC czy Sephorze?
Szczerze, nie znam żadnych kosmetyków z tych firm kosmetycznych.

7. Wolałabyś używać do końca życia tylko jednego cienia do powiek czy jednego koloru szminki?
Cienia do powiek, szminek nie używam :)

8. Wolałabyś nosić zimowe ubrania w lato czy letnie ubrania w zimie?
Ani jedno ani drugie. W zimie jest mi za zimno, a w lato za ciepło.

9. Wolałabyś mieć ciemne paznokcie czy jasne paznokcie przez cały rok?
Jasne paznokcie, bardziej mi pasują właśnie takie.

10. Wolałabyś zrezygnować z ulubionego produktu do ust czy ulubionego produktu do oczu?
Nie mam chyba ulubionych produktów do oczu jeśli chodzi o tusz, cienie itd, a do ust lubię pomadki, wazelinki więc chyba wolałabym zrezygnować z produktu do oczu czyli tuszu.

11. Wolałabyś nosić włosy tylko spięte w kucyk czy w nieporządnym kok?
Ostatnio częściej noszę koczka niż kucyk.

12. Wolałabyś nigdy nie móc pomalować sobie paznokci czy nigdy nie użyć błyszczyka?
Ani jedno ani drugie, rzadko maluję paznokcie, a błyszczyków nie używam.


13. Wolałabyś zgolić sobie brwi i ich w ogóle nie mieć czy musieć regulować je codziennie?

Chyba lepiej regulować codziennie.

14. Wolałabyś żyć bez kosmetyków kolorowych czy lakierów do paznokci?
Lakierów do paznokci, jakoś bardzo nie są mi potrzebne.


A na koniec coś dla kobietek lubiących makijażowe sprawy. Czyli zdjęcia moich nowych cieni do powiek. Nie maluję się jakoś bardzo, ale jednak lubię nałożyć cienie na powieki i tusz. Miałam jedne cienie, ale już trochę leżały u mnie (co najmniej 3 lata). Szukałam jakiś ładnych, ale nie mogłam znaleźć takich które by mi się podobały.  Nie mogłam się nie skusić. Kupiłam piękną (jak dla mnie) paletkę Lovely za ok 8 zł :)  Napiszcie co sądzicie :) Mi się bardzo podoba :)





No i chciałabym Wam życzyć Wesołych, Spokojnych Świąt Wielkanocnych oraz dużo zdrówka :) 



26 komentarzy:

  1. Fajne pytanie, miałabym problem z odpowiedzią. :))) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie używam różu do policzków.
    Wesołych Świąt! ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet podkładu nie używam :)
      Dziękuję za życzenia i wzajemnie :)

      Usuń
  3. Fajnie wygląda ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba ta paletka :) Ciężko będzie wybrać jakim kolorem pomalować powieki :)

      Usuń
  4. Swietne odpowiedzi ;)
    Paletek do oczu nie uzywam, bo nie lubie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię cienie do powiek, choć podoba mi się też kreska eyelinerem, ale nie potrafię takiej zrobić.

      Usuń
  5. Ja też nie używam błyszczyków bo czuję jakbym miała klej na ustach ;d
    Mój blog ♥
    Chciałam również złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa :* !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam jeśli chodzi o błyszczyki :D

      Dziękuję za życzenia :) :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają, ale nie umiem zrobić nimi ładnego makijażu :)

      Usuń
  7. Fajny tag (jeśli tak to mogę nazwać) :)
    No i super paletka, marzy mi się taka!
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest właśnie tag :) Mi też się podoba ta paletka :)

      Usuń
  8. Ciekawy tag, a jeszcze ciekawsze odpowiedzi ;) Paletka fajna, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają kolory cieni w tej paletce :)

      Usuń
  9. Nie spotkałam się jeszcze z takim tagiem. Ciekawe odpowiedzi, kilka by mi się pokryło z Twoimi. :)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja ten tag kiedyś gdzieś widziałam - na blogu lub na youtube, a ostatnio koleżanka na innym blogu też w poście wrzuciła go, więc i ja postanowiłam odpowiedzieć na te pytania :)

      Usuń
  10. Na te cienie już długo się czaję :) Zgadzam się z Tobą w 100 %. Paletka z pięknymi kolorami - bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powiem szczerze, że pierwszy raz widziałam te cienie, ale cieszę się, że je znalazłam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...