środa, 30 marca 2016

Familijny, Szampon do wszystkich rodzajów włosów

Szampon to pierwszy krok w pielęgnacji naszych włosów. Od niego właśnie zaczyna się cały proces pielęgnacji. Przy wyborze szamponu należy kierować się tym do jakiego rodzaju jest on przeznaczony. Ja mam cienkie, delikatne włosy, bez objętości oraz przetłuszczające się. Często wybieram szampony dodające objętości lub do włosów przetłuszczających się. Dziś jednak nie przedstawię Wam żadnego z tych szamponów gdyż dzisiejszym bohaterem będzie jakże zwykły szampon chyba wszystkim znany Szampon Familijny do włosów.





Familijny, Szampon do wszystkich rodzajów włosów
Uniwersalny szampon dla całej rodziny.
- Łagodny dla włosów i skóry głowy.
- pH neutralne dla skóry.

- Testowany dermatologicznie.


Używam go już dłuższy czas więc mogę powiedzieć o nim kilka słów. 

Szampon można kupić prawie wszędzie, w małych drogeriach, marketach, kioskach. Ja swój kupiłam w małej drogerii za cenę ok 5 zł. Jest zamknięty w białej butelce z niebieską zakrętką. Butelka nie jest może najładniejsza i najpraktyczniejsza, szampon ma dość duży otwór przez który może wylewać się za dużo szamponu jednak mi to nie przeszkadza. Zawsze przelewam szampon do innej butelki i jest ok :) Można go kupić również w innych wersjach jak owocowe, ziołowe, pielęgnacyjne. Pojemność szamponu familijnego to 500 ml. Ma bardzo ładny, słodki zapach. Konsystencja kosmetyku jest wodnista, jednak mimo tego dobrze się pieni.

Przeznaczony jest do wszystkich rodzajów włosów. Dobrze myje i oczyszcza włosy oraz skórę głowy, nieco wysusza włosy, sprawia, że są spuszone, jednak po tym zawsze nakładam odżywkę lub maskę, więc jest ok. Szampon służy do mycia, a tę rolę spełnia idealnie. Myślę, że wypróbuję też innych szamponów familijnych. Jestem ciekawa czy będą tak samo dobre jak ten.

Moja ocena: 5/5 

Znacie ten szampon lub inny Familijny?

44 komentarze:

  1. Pamiętam, że ten szampon stosowała moja babcia :D Jak jeździłam do niej na wakacje jako dziecko to go używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko babcie mogą używać tego szamponu :) Ja go lubię i często wracam do niego jeśli nie wiem jaki wybrać inny szampon.

      Usuń
  2. Jeśli wysusza i puszy włosy to niestety nie jest dla mnie :( Od jakiegoś czasu używam szamponów dziecięcych lub Alterry i te sprawują się na moich włosach najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak bardzo nie wysusza, ale lepiej jest użyć odżywki lub maski po myciu :)

      Usuń
  3. Gdzieś w supermarkecie go Widziałam, ale nie przywiązal do niego zbytniej uwagi i tu się pomyliłam świetny szampon za niską cenę. Warto wypróbować :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, że jest bardzo dobry i tani. Muszę wypróbować innych wersji, szczególnie owocowych :)

      Usuń
  4. Mam ten szampon i okropnie plącze mi włosy ! U mnie klapa, nie sprawdził się :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też plącze trochę włosy, ale i tak go lubię :)

      Usuń
  5. Pamietam jak były te szampony w przezroczystej butelce:) kiedys to tylko je kupowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz też się kupuje bo często widzę w markecie, że nie ma tych szamponów. Nie są takie złe :)

      Usuń
  6. Nie lubię takich super uniwersalnych szamponów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Nie każdy musi lubić takie szampony. Dla mnie jest ok, ale lubię też inne :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Opakowanie średnie, zwłaszcza otwór trochę za duży, ale ja zazwyczaj przelewam do innej butelki i jest ok :)

      Usuń
  8. opakowanie bardzo prl trąci;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie może nie jest najładniejsze, ale to nie ono jest najważniejsze tylko środek :D czyli sam szampon :)

      Usuń
    2. mój łzs by protestował na skład...

      Usuń
    3. No tak skład... To też inna sprawa. Nie wszystko można używać, bo te składy teraz są nie najlepsze.

      Usuń
  9. Znam ten szampon ale jakoś mnie nie zachwycił więc dawno już go używałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja go lubię :) Jest tani, łatwo dostępny oraz całkiem dobrze myje :)

      Usuń
  10. nigdy go nie używałam, jakoś mnie nie przekonuje :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, to taki zwykły szampon, ale mi pasuje.

      Usuń
  11. Koleżanka go ma i bardzo sobie go chwali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślałam, że nikt nie używa tego szamponu :D

      Usuń
  12. Przyznam, że pierwszy raz widzę ten szampon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znasz tego szamponu? Myślałam, że każdy go zna :)

      Usuń
  13. Pamiętam ten szampon;) Aż bym go kiedyś kupiła, bo lubię takie, fajnie oczyszczają włosy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie, zwłaszcza ten. Myślę, że wypróbuję też innych wersji, szczególnie owocowych, bo uwielbiam piękne zapachy.

      Usuń
  14. Mój tata go stosuje, ale ma po nim straszny łupież.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tata ma po nim łupież to powinien zmienić na jakiś inny :)

      Usuń
  15. Pamiętam jak w dzieciństwie tylko ten szampon i head&shoulders stały u mnie w łazience na półce :) Dzięki temu postowi mam pomysł na diametralne oczyszczenie włosów z środków do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, że chociaż ktoś zna ten szampon i chce go używać :)

      Usuń
  16. Pamiętam go :D Nieraz był u mnie w domu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to aż tak zły szampon moim zdaniem :)

      Usuń
  17. U mnie niestety ten szampon się nie sprawdza. Włosy strasznie się puszą i plączą po nim. ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Wypróbuj tego szamponu. Kosztuje grosze, więc jeśli się nie sprawdzi to nie będzie szkoda pieniędzy :)

      Usuń
  19. Faktycznie opakowanie nie jest za ładne , ale moze byc dobry! Kiedys go przetestuje :* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze przelewam do innej butelki i jest ok. :)

      Usuń
  20. Pamiętam jak kiedyś kupowali go moi rodzice
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Hmmmm ja nie wiem czy jak byłam młodsza to myłam tym szamponem włosy, ale mój tata używa go już długo... więc chyba nie jest zły :)

      Usuń