poniedziałek, 28 marca 2016

CO JEST W ŻYCIU NAJWAŻNIEJSZE?

Jak mija Wam świąteczny odpoczynek? Mam nadzieję, że dobrze :)

Dziś mam dla Was ważny temat posta który przyszedł mi do głowy w ten świąteczny czas :) Mianowicie co jest dla Nas najważniejsze w życiu? Napiszę co jest dla mnie najważniejsze.

Takich rzeczy jest dużo - rodzina, miłość, zdrowie, praca, pieniądze, pasje, podróże itd. Są rzeczy ważne i ważniejsze.


Myślę, że na pierwszym miejscu powinna zawsze stać rodzina oraz miłość, ponieważ to właśnie rodzina, ukochana osoba daje nam największe szczęście, radość i siłę do życia. Rodzina (prawie) zawsze będzie z nami, będzie nas wspierać, pomagać nam. Są oczywiście przypadki kiedy rodzina odwraca się, nie chce pomóc ale od tego zależy tylko człowiek, jego charakter. Niestety są ludzie którzy nie chcą, nie potrafią pomagać, wspierać drugiej osoby, ciągle jest im źle, narzekają, marudzą jak to jest niedobrze, jednak w większości są rodziny które pomagają sobie i wspierają się wzajemnie. Dobrze jest mieć kogoś z kim można porozmawiać, pośmiać się, spędzić miło czas, z kim ma się dobry kontakt, na kogo można liczyć. Ważne jest mieć też inne osoby które zawsze będą z nami, przyjaciół, koleżanki, ukochaną osobę, bo z kimś jest łatwiej iść przez życie niż samemu. 

Niektórzy sądzą, że praca i pieniądze są najważniejsze, bez tego nie ma nic. Oczywiście to prawda, praca jest ważna, ale co da nam mieć pełno pieniędzy jeśli nie będziemy mieli np zdrowia? Przecież za pieniądze nie kupimy lepszego zdrowia. Nie sprawimy, że nagle cudownym sposobem będziemy zdrowi. Są bogaci ludzie którzy mają pieniądze, a są np chorzy i co im po tych pieniądzach. Zdrowie jest również najważniejsze. Trzeba o niego dbać. Trzeba dbać o swoją dietę żeby czuć się dobrze i mieć jak najlepsze zdrowie. 

Kolejną rzeczą najważniejszą jest pasja/hobby. Trzeba mieć coś co się lubi robić w wolnej chwili, co sprawia nam przyjemność, w czasie czego zapominamy o wszystkim innym, co pochłania nam trochę czasu. Ja mam bloga. Bardzo polubiłam pisanie o kosmetyków i rzeczach z tym związanych. Mam nadzieję, że w przyszłości mój blog się jeszcze bardziej rozwinie i będę czerpała z niego jeszcze więcej przyjemności, poznam więcej osób, może nawiążę jakieś bliższe znajomości/przyjaźnie. Byłoby bardzo miło :) 

Podróże też ważna rzecz. Są osoby które lubią podróżować i robią to często. Ja nie miałam jeszcze okazji do tego, ale w przyszłości może coś się zmieni. Nie mam nic do tego. Wspaniale jest podróżować, zobaczyć kawałek świata, odpocząć gdzieś indziej niż tam gdzie się mieszka. 

A co dla Was jest w życiu najważniejsze?

18 komentarzy:

  1. Dla mnie najważniejsza jest dla mnie rodzina, bo zawsze mnie wspiera no i szczęście, bo ono na daję życiu sens!
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, rodzina, szczęście, miłość i zdrowie są najważniejsze.

      Usuń
  2. Dla mnie najważniejsze jest zdrowie i rodzina, tylko że mam na myśli tę rodzinę, którą założyłam. Z tą, której się nie wybiera jak to się mówi "najlepiej wychodzi się na zdjęciu" ;) Obserwuję!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to w sumie prawda, że z tą rodziną której się nie wybiera najlepiej wychodzi się na zdjęciu, masz rację. :)

      Usuń
  3. Najważniejsi są nasi bliscy, którzy nas będą wspierać w każdej sytuacji i bezinteresownie kochać. Bez nich życie nie miałoby sensu i byłoby strasznie smutne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, a potem spotykamy naszą drugą połówkę i z nią tworzymy rodzinę, wtedy ta rodzina jest najważniejsza, choć rodzice, rodzeństwo, dziadkowie itd też są ważni.

      Usuń
  4. Dla mnie najważniejsze jest szczęście, na które składa się wiele rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. to prawda, też tak można powiedzieć :)

      Usuń
  5. bym rzekła że w życiu ważna jest rodzina, dobra praca i druga połówka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podjęłaś dosyć ważny temat, o którym czasem zapominamy. Dla mnie najważniejsze to pamiętać o tym kim jestem i żeby zachowywać się w stosunku do innych zgodnie ze swoim sumieniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rodzina,miłość,przyjaźń to jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam przyjaciół :( i chyba nigdy nie miałam.

      Usuń
  8. Dla mnie najważniejsza teraz jest moja rodzina -mąż i synek, i realizowanie swoich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzina jest najważniejsza, a taka stworzona z ukochaną osobą to najbardziej :)

      Usuń