piątek, 26 lutego 2016

INTIMEA, ŁAGODZĄCY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ

Ostatnio moim ulubionym kosmetykiem do higieny intymnej są produkty Intimea z Biedronki. Miałam już emulsję z rumiankiem i była całkiem dobra, a dziś chcę Wam opowiedzieć trochę o żelu do higieny intymnej Intimea.



INTIMEA, ŁAGODZĄCY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ
Łagodny żel przeznaczony do codziennej pielęgnacji intymnych części ciała. Delikatne substancje myjące oraz naturalny ekstrakt roślinny chronią sferę intymną kobiety. Subtelny zapach żelu zapewnia uczucie świeżości i komfortu. Polecany dla kobiet ze skłonnością do podrażnień. Ekstrakt z białej herbaty - łagodzi podrażnienia, nawilża, działa przeciwzapalnie. Kwas mlekowy - utrzymuje odpowiedni dla skóry naturalny poziom pH, wzmacniając naturalną barierę ochronną miejsc intymnych.

Właściwości:
- delikatnie myje i pielęgnuje,
- łagodzi podrażnienia i wspomaga gojenie,
- zapewnia optymalny poziom nawilżenia,
- przywraca i utrzymuje naturalną równowagę flory bakteryjnej,
- wzmacnia barierę ochronną strefy intymnej.




Żel zamknięty jest w przezroczystej butelce z pompką, o pojemności 400 ml. Dostępny jest w każdej Biedronce, w cenie ok 4 zł. Wcześniej był w wersji bez pompki co mi osobiście nie przeszkadzało, ale teraz jest lepiej. Jego konsystencja jest lejąca, w kolorze jasno niebieskim. Zapach ma ładny, nie wiem czy taki jak biała herbata, bo nigdy jej nie piłam, ale czuć tu nutkę ziołową. Podoba mi się ten zapach. Szkoda tylko, że nie ma więcej wersji zapachowych. Wtedy ten produkt był by na 5+ , a tak trochę trzeba mu odjąć. Żel dobrze się pieni, nie trzeba go dużo użyć. Dobrze i łagodnie myje oraz pozostawia uczucie świeżości i czystości.

Jest to żel bardzo dobry i tani, choć wiem, że nie wszystkie panie za nim przepadają, nie tylko ze względu na to jak myje ale też dlatego, że jest tani. Nie wszyscy lubią tanie produkty. Mi odpowiada i będę po niego sięgała jeszcze długo.

Moja ocena: 4/5

45 komentarzy:

  1. O Ale tani, muszę kupić : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wypróbować. Jeśli coś nie będzie pasowało to nie będzie aż tak szkoda pieniędzy. Zawsze można komuś oddać :)

      Usuń
  2. Nie wydaje mi się, żeby to cena była odpowiedzialna za to, że ktoś kosmetyku nie polubił ;P U mnie najlepiej sprawdza sie Lactacyd, zawsze mam go w łazience ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale niektórzy lubią tylko droższe kosmetyki, nieważne jak pachną i wyglądają.

      Usuń
  3. Nigdy nie używałam tego żelu z Biedronki, zawsze używam z Ziai :) po Twojej opinii najwyższy czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, bo jest fajny, a Ziaję też bardzo lubię. Miałam kiedyś o zapachu migdałowym i bardzo mi się podobał, ale teraz nie mogę go nigdzie znaleźć.

      Usuń
  4. Czasami go kupuję ale nie jest to jakiś mój ulubieniec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie minusem jest tylko to, że mało jest wersji zapachowych, a tak jest ok :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. A to wypróbuj. Może też Ci się spodoba :)

      Usuń
  6. Mi teraz bardzo podpasowała pianka do higieny intymnej z Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianek nigdy nie miałam, zawsze jakiś żel czy płyn. :)

      Usuń
  7. Ja mam teraz wersję dla nastolatek i też sobie ją bardzo chwalę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tę wersję i niedługo będę ją używała jak mi się skończy powyższy żel :)

      Usuń
  8. Oj dawno już go nie używałam. Nie pamiętam nawet czy sprostał moim wymaganiom. :(
    Ach ta pamięć:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używałam jakieś kosmetyki i nie pamiętam nawet czy był dobry czy zły dla mnie. Zawsze możesz wypróbować jeszcze raz i przekonasz się czy pasuje czy nie :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że mają tak mało zapachów, ale i tak są niezłe te produkty :)

      Usuń
    2. dokładnie;) ale za taką cenę to i tak ideał:D

      Usuń
  10. nie używałam tego żelu:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbuj. Kosztuje kilka złotych więc nawet jeśli nie będzie pasował to nie będzie szkoda wydanych pieniędzy :)

      Usuń
  11. Ja używam Lacibios femina tez jest świetny :) pomógł mi poradzić sobie z nadwrażliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze żeby służył, nieważne w jakiej jest cenie :)

      Usuń
  12. Ja używam Facelle jest delikatny i też tani, może kiedyś wypróbuję tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś Lactacyd, Ziaję i teraz Intiema. Na razie mi pasuje :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Wypróbuj. Może Tobie też będzie pasował :)

      Usuń
  14. Mam jeszcze, ale moja ocena to marne 3 na 5 :P
    http://swiatweni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie każdemu musi pasować to co mi :)

      Usuń
  15. Jeszcze go nie miałam ale jak skończy mi się mój to zakupie i ten przetestuje. Produkt świetnie opisany!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze go nie miałam, może wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chyba w tej kwestii najbardziej ufam ziai :)
    pozdrawiam, http://nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Ziaję, ale dawno nie używałam. Może sobie kupię kiedyś. Miałam o zapachu migdałowym i był świetny, w dodatku wydajny :)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Tak :) dobre są też płyny Ziaja do higieny intymnej :)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam żeli z AA, ale kiedyś wypróbuję :)

      Usuń