niedziela, 14 lutego 2016

WALENTYNKI


Długo zastanawiałam się czy napisać post o Walentynkach, ale pomyślałam, że coś spróbuję skręcić dla Was. 

Dziś walentynki. Jak spędziliście ten dzień? Byłyście gdzieś z ukochanym czy może spędziłyście ten dzień w domku? Bo ja byłam sama. Tzn, nie tak zupełnie sama, ale bez faceta. Cóż, nie będę się nad tym rozpisywała. Tak się stało niestety. A wracając do Walentynek, podoba mi się ten dzień, choć myślę, że jak się kocha to przez cały rok, a nie tylko 14 lutego, więc po co ta cała szopka, serduszka i inne walentynkowe rzeczy? Przecież w ciągu roku też można pójść sobie na romantyczną kolację, wyjść do kina, podarować ukochanej osobie jakiś drobiazg, a nie tylko jak jest okazja. Bez okazji coś dane jest nawet jeszcze milsze. Każdego dnia można mówić i pokazywać, że się kocha i nie potrzeba do tego okazji, choć wiem, że miło taki dzień spędzić z ukochaną osobą w jakiś wyjątkowy sposób. 


Na koniec kilka inspiracji na tę okazję.







38 komentarzy:

  1. Kochajmy i szanujmy się nie tylko w walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak powinno być, ale niektórzy nie potrafią kochać zawsze, na zawsze.

      Usuń
  3. Ale pięknie u Ciebie :) To prawda, kochać najlepiej zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tego samego zdania :) Kocha się na co dzień a nie od święta :) Ja niestety wczoraj pracowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie obchodzę walentynek, to jest przecież kolejny chwyt marketingowy by zarabiać na głupotach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, masz rację. Ja nigdy jakoś bardzo tego dnia nie obchodziłam, nie kupowałam czegoś specjalnego, nie wydawałam pełno pieniędzy na to, choć podoba mi się ten dzień, ale z umiarem.

      Usuń
  6. My z mężem specjalnie nie świętujemy :-) Winko, przytulańce - jak co dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, tak powinno być. Okazywać miłość trzeba każdego dnia :)

      Usuń
  7. Ja spędziłam je sama :D
    Ukochany w pracy :D
    ale nie lubie walentynek wieć bardzo tego nie odczułam :D

    Jakie Cudowne <3
    Ja w środe idę zrobić nowe :d

    www.patryczko.blogspot.com Zapraszam na Walentynkową stylizacje do mnie ~! :*
    Całusy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie będę zaglądała na Twojego bloga. :)

      Usuń
  8. Genialne inspiracje :) Uważam, że Walentynki powinno obchodzić się codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, kochać trzeba cały rok :)

      Usuń
  9. Świetny wpis oraz cały blog. ;*
    Kochana zapraszam serdecznie do mnie - http://threethingsiloveanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo że Ci się podoba mój blog. Zapraszam na kolejne posty, a do Ciebie chętnie zajrzę :)

      Usuń
  10. przykro, że spedziłaś je sama!
    ale nastepne możesz sedzic juz zkimś KOCHANA! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. pamiętaj, że prawdziwa kobieta najlepiej bawi się sama z lampką wina:) więc mam nadzieję, że właśnie tak je spędziłaś i głowa do góry na pewno znajdzie się za jakiś czas jakiś przystojniak:)
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. No ja nie piłam żadnego alkoholu, bo nie przepadam. Mam nadzieję, że kiedyś znajdę swojego jedynego. Nie musi być piękny, ważne żeby był dobry, kochał mnie i nigdy nie zostawił.

      Usuń
  12. Pierniczki serduszka to fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zwłaszcza dla kogoś kto lubi jeść :)

      Usuń
  13. My w walentynki poszliśmy z córką do kina na bajkę ;) Romantycznie było dopiero wieczorem jak dziecie poszło spać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, szkoda że nie mieliście z kim zostawić córki to byście sami gdzieś pojechali :)

      Usuń
  14. Też uważam, że miłość trzeba sobie okazywać cały czas i tak właśnie robimy, ale czasami w natłoku obowiązków ciężko znaleźć chwilę na wyjazd do kina czy do restauracji. W Walentynki jakoś łatwiej się człowiekowi zebrać i ruszyć gdzieś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie zawsze jest czas na jakieś wyjazdy czy romantyczne kolacje, też często się nie chce po ciężkim dniu.

      Usuń
  15. Ja spędziłam walentynki jak każdy inny dzień z moim chłopakiem. Jak to fajnie określiła moja koleżanka "normalny dzień, gdzie miłość masz codziennie, a nie tylko w walentynki, fajnie, bo nie było sztucznie";>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kochać powinno się codziennie.

      Usuń
  16. dobrze że ta walentynkowa szalona doba jest raz w roku:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Chociaż mam z kim spędzać walentynki, to ich nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda, że nie lubisz walentynek :)

      Usuń
  18. Udany związek to nieustające Walentynki. :-)

    OdpowiedzUsuń