poniedziałek, 29 lutego 2016

TMI TAG

Dziś przychodzę do Was z Tagiem TMI TAG. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Nie odpowiedziałam na wszystkie pytania, ponieważ nie wszystkie mi się podobały.


PYTANIA:
1. Co masz na sobie ?
Ubrania :P Nic specjalnego.

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
Tak, byłam zakochana.

3. Czy kiedykolwiek miałaś 'straszne zerwanie' ?
Tak. Chyba każde zerwanie jest straszne.

6. Jakieś tatuaże ?
Nie mam żadnych tatuaży i raczej nie potrzebuję tego.

7. Jakiś piercing ?
Miałam kiedyś kolczyki w uszach, ale już nie mam bardzo długo.

9. Ulubiony program (serial) ?
Moim ulubionym serialem jest M jak miłość oraz Przyjaciółki.


10. Ulubione zespoły ?
Już napisałam w poście pt. Moje ulubione, ale będzie jeszcze osobny post o tym.

11. Coś, czego Ci brakuje ?
Hmm, ciężko stwierdzić. Dużo mi brakuje.

12. Ulubiona piosenka ?
Mam kilka ulubionych piosenek, ale o tym będzie w osobnym poście.

14. Znak zodiaku ?
Ryby.

18. Ulubiony kolor ?
Też o tym pisałam :P

19. Głośna muzyka czy cicha ?
Głośna muzyka, przez słuchawki.

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ?
Siedzę sobie sama ze sobą.

23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce ?
Nie :D Nie biję się z nikim.

26. Powód dla którego dołączyłaś do Blogosfery ?
Powód dla którego dołączyłam do Blogosfery to chęć podzielenia się z innymi opinią na temat kosmetyków itd. Nie żałuję, że to zrobiłam.

27. Czego sie boisz ?
Boję się samotności. Oraz burzy ;/

28. Kiedy ostatnio płakałaś ?
Nie pamiętam kiedy ostatnio płakałam. Oby jak najrzadziej to robić. A jeśli już płakać to ze szczęścia.

30. Co oznacza Twój Blog username?
Kosmetyczna - kosmetyki, coś co bardzo lubię (uwielbiam!), Aśka - moje imię.

31. Ostatnia przeczytana książka ?
Nie pamiętam, rzadko czytam książki.

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Nie czytam.

33. Co ostatnio oglądałaś?
Ostatnio oglądałam filmik na youtube. Ostatnio często oglądam dailyvlogi.

36. Ulubiona potrawa?
Może napiszę jakie jest moje ulubione jedzenie. Bardzo lubię spaghetti, warzywa, owoce, jogurty, płatki z mlekiem, suszone morele, kaszę jaglaną, mięsko z kurczaka. itd. Lubię również mniej zdrowe jedzenie jak pizzę, frytki, słodycze, ale to staram się rzadko jeść.



42. Ulubiony smak słodki ?
Mój ulubiony słodki smak to czekoladowy, waniliowy, cytrynowe serki, jogurty uwielbiam!

43. Na jakich instrumentach grasz ?
Nie gram na żadnym instrumencie.

44. Ulubiona część biżuterii ?
Rzadko noszę biżuterię, ale podobają mi się różne łańcuszki, branzoletki, jednak ja nie mam.

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?
Każdy kto chce :) Zapraszam.

Mam nadzieję, że Wam się spodobało :)  Kilku pytań brak.

26 komentarzy:

  1. Ciekawa sprawa z tymi pytaniami i odpowiedziami, można poznać lepiej autorkę bloga który się czyta :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda :) Sama lubię takie posty :)

      Usuń
  2. Fajne :) Zawsze można coś się więcej dowiedzieć o danej osobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś brałam udział w tego typu tagach ale teraz jakoś mnie ku temu nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, a mi się podobają takie tagi, oczywiście nie wszystkie, ale w niektórych są fajne i ciekawe pytania, więc mogę odpowiedzieć na blogu.

      Usuń
  4. Lubię takie tagi- zawsze można się czegoś dowiedzieć o autorze bloga :D
    Klikniesz w rzeczy w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuje:)

    magicworldpirncesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Polecam pyszne serki Tutti z Biedronki, jeśli jeszcze nie jadłaś. O smaku waniliowym :)

      Usuń
  6. Waga i wzrost się zgadza :D A burzę uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burzy nie lubię. To coś okropnego dla mnie :(

      Usuń
  7. Ciekawy post! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post się spodobał :)

      Usuń
  8. Mam dokładnie taki sam wzrost i ważę tyle co Ty :) Piątka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają się takie posty :)

      Usuń
  10. Pomysł fajny, ale pytania mi się nie podobają. Wzrost, waga, po co to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, niektóre pytanie dziwne są.

      Usuń
  11. Bardzo fajny tag. Wiele z takiego posta można dowiedzieć się o blogerce :)
    SUPER !
    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jestes na tak :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam smak wanilii :) Ogólnie fajny pomysł na wpis ale dołączę do koleżanki wyżej - dziwne pytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to prawda, niektóre pytania są dziwne dlatego nie na wszystkie odpowiedziałam :)

      Usuń
  13. Też jestem zodiakalną rybą ;)

    OdpowiedzUsuń