piątek, 12 lutego 2016

MOJE ULUBIONE...

Dziś będzie trochę inny post. Żeby nie było ciągle kosmetycznie. Chcę napisać Wam o moich 10 ulubionych "rzeczach" z każdej kategorii. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 




1. Ulubiony kolor:
fioletowy, miętowy, czarny, szary, grantowy, bordowy, turkusowy

2. Ulubiona pora roku: 
wiosna Nie za gorąco, nie za zimno.


3. Ulubiony film:
rzadko oglądam filmy, jeśli już to w telewizji, ale spodobał mi się bardzo film 

                                                       I że Cię nie opuszc 
                                                        

Wciąż ją kocham


 Listy do M. 

Jeśli macie ochotę obejrzyjcie. 

4. Ulubiony wykonawca/zespół muzyczny: może to dziwne ale lubię Akcent, Mig, Cliver, Power Play, Liber, Verba, Gosia Andrzejwicz, Natalia Szroeder, Sumptuastic itd. Kiedyś Wam wrzucę niektóre piosenki ulubione.
5. Ulubiony serial: też dziwne, ale lubię M jak miłość Przyjaciółki.

6. Ulubione zwięrzę: 
pies



7. Ulubione kwiaty: 
róże 


  tulipany

8. Ulubiony owoc: 
jabłko, truskawki, kiwi, pomarańcza, winogrona

9. Coś co lubię robić: oglądać filmiki na youtube (choć to teraz mniej robię), słuchać muzyki, aktualnie zajmować się sprawami blogowymi.

10. Ulubiona część garderoby: nie lubię się stroić. stawiam na wygodę. lubię nosić ładne sweterki, wygodne spodnie (czego mam mało w swojej szafie)

A jakie są wasze ulubione rzeczy z tych kategorii? 

Jeśli macie jakieś pytania to zadawajcie w komentarzach. Odpowiem w innym poście.
Mam nadzieję że post Wam się spodobał. Chciałam napisać coś o sobie. 

Kolejne posty już niedługo.

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobał post :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Lubię posty w których można się coś dowiedzieć o autorze bloga :)

    Dodaję do obserwowanych i liczę an uczciwy rewanż ;)

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo się cieszę, że post się podobał :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię tego typu posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) a w dodatku wymieniłaś dwa pierwsze moje ulubione filmy <3 są cudowne, a w dodatku z Tatumem <3
    Ciekawy i bardzo ładny blog ! Pozdrawiam - Rebel :) eternalrebel55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo mi miło, że Ci się podoba mój blog. Też lubię tego aktora który grał w tych filmach :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Średnio lubię różowy, może jedynie w połączeniu w innym kolorem :)

      Usuń
  6. Świetnie się zapowiada.
    Oberwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podoba mój blog :) :)

      Usuń
  7. Kocham filmy z Channingiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham listy do M <3
    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na drugą część Listów do M. w internecie. :)

      Usuń
  9. Ja też stawiam na wygodę w ubraniu! Super post, będę wpadać wcześniej
    Zapraszam do nas na bloga, jeśli masz czas i chęci! <3
    niespotykanne.blogspot.com <- Nasz blog! Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ja jestem taka zwyczajna kobieta :D Chętnie zajrzę na waszego bloga :)

      Usuń
  10. bardzo fajny post , spodobalm mi sie twoj blog co powiesz na wspolna obs ? jesli tak to zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się mój blog. Obserwuję Twój :)

      Usuń
  11. Lubię listy do M, teraz byłam na Planecie Singli i polecam, myślę, że by Ci się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zobaczę jak będę mogła, ale raczej w internecie.

      Usuń
  12. Tez bardzo lubie tulipany ❤️
    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&beauty expert

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przyjemny post Kochana :*
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już obserwuję Twój blog w google+ :) :)

      Usuń
  14. Listy do M, M jak miłość i róże...też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ktoś też ogląda M jak miłość ;)

      Usuń
  15. Miły post. Rób częściej :)
    Zapraszam www.nancys-webdiary.blogspot.com -> nowa odsłona po modernizacji :)
    Miłych walentynek !

    OdpowiedzUsuń