środa, 10 lutego 2016

KREM DO RĄK ZIAJA Z PROTEINAMI JEDWABIU I PROWITAMINĄ B5

Na samym początku chciałabym bardzo podziękować za wszystkie komentarze, obserwacje mojego bloga. Jest mi bardzo, ale to bardzo miło. Zapraszam do kolejnych postów :)

Dziś chcę Wam napisać kilka słów o kolejnym kosmetyku do pielęgnacji którego lubię i chętnie używam czyli o kremie do rąk. Kupuję różne kremy, raczej tańsze, bo uważam że tanie nie znaczy złe. Oczywiście nie zawsze się to sprawdza, ale co szkodzi nam wypróbować tani krem.


Tanim kremem do rąk jest Krem Ziaja z proteinami jedwabiu i prowitaminą B5.

Krem odczuwalnie nawilża skórę dłoni. Doskonale ją zmiękcza i wygładza naskórek. Łagodzi podrażnienia dłoni, szczególnie po pracach domowych. Posiada właściwości pielęgnujące oraz wzmacniające paznokcie, przy czym subtelnie pachnie i szybko się 
wchłania.




Znajduje się on w tubce w kolorze białym, o pojemości 100 ml. Dostępny jest w Drogerii Natura oraz w mniejszych drogeriach. Jego cena to ok 4 zł, w promocji 2,99 zł. Zapach ma bardzo ładny, delikatny. Szybko się wchłania. 

Zapobiega suchości dłoni nawet przy kontakcie z wodą i środkami do myjącymi. Moje dłonie były miękkie i nawilżone chociaż nie miałam założonych rękawic podczas sprzątania. Sama byłam tym zdziwiona :) Są też inne wersje tego kremu - z olejkiem arganowym, z proteinami kaszmiru i masłem shea, z ceramidami i koncentratem lipidowym oraz inne kremy Ziaja. Polecam wypróbować za tak niską cenę. Ja na pewno kupię ten krem jeszcze nie raz, ale najpierw chcę wypróbować inne.

Moja ocena: 5/5 

A Wy jakie stosujecie kremy do rąk? Może polecicie jakieś łatwo dostępne i tanie? :)

46 komentarzy:

  1. Ja używam ostatnio kremu do rąk z Avon z tej serii care. Całkiem nieźle się sprawdza. Wcześniej używałam kremu z cztery pory roku i z firmy Anida - krem do rąk z silikonem i gliceryna. Jest tani i dobrze działa a dodatkowo chroni nasze dłonie. Jak za taką cenę to się opłaca. Pozdrawiam serdecznie!

    Zapraszam również do mnie ma bloga. Może Cię coś zaciekawi :) www.elumena.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem Cztery Pory Roku tez miałam i był całkiem dobry. A Anida też znam choć nie miałam żadnego kremu z tej firmy.
      Chętnie zajrzę na Twojego bloga. Pozdrawiam Cię również :)

      Usuń
  2. wydaje sie fajny :) ja lubie kremy z tołpy :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tołpy nie miałam żadnego kremu. Ten mogę polecić. Wypróbować można za taką niską cenę, a jeśli nie będzie pasował można komuś oddać :) Ja bym chętnie przyjęła :D

      Usuń
  3. Ja bardzo rzadko używam kremów do rąk a jak już co wybieram te co mają w składnie masło shea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kremy do rąk, a najbardziej takie które pięknie pachną. Dużo jest takich które bym chciała wypróbować :)

      Usuń
  4. ja ostatnio wypróbowałam krem do rąk z Vaseline, super jest !:)
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z Ziaji uwielbiam kokosowy krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię jeść kokosu, ani jego zapachu np gdy ktoś upiecze ciasto z kokosem, ale w kosmetykach jest ok :)

      Usuń
  6. Uwielbiam kremy do rąk z Ziaji! Nawet ostatnio kupiłam jeden w prezencie dla mamy :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że też lubisz kremy do rąk z Ziaji :) Są tanie i dobre :)

      Usuń
  7. Tego kremiku jeszcze nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ziaja to jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej wersji nie miałam, miałam za to wersję z bawełną - była świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta też jest bardzo fajna. Mnie kuszą oczywiście inne kremy Ziaji np masło kakaowe czy kokosowy krem.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Ja lubię Ziaję. Ale wiem, że nie każdemu musi pasować ta firma :)

      Usuń
    2. Oj, no jeśli tak to nie używam produktów z Ziaji. A co ciekawego używasz??

      Usuń
  11. Używam kremu aloesowego z Gratia :) jest naprawdę godny polecenia :) Niedawno na zakupach zaopatrzyłam się w nowy zakup z Inell i jak na razie jestem bardzo zadowolona :) Pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych kremów chyba nigdy nie widziałam, ale teraz chcę testować różne kosmetyki, a nie tylko ten sam przez cały czas :) Może i ten gdzieś znajdę :)

      Usuń
  12. Ciekawe czy by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować możesz. 4 zł to nie dużo, a czasem jest za 3 zł :)

      Usuń
  13. Miałam ten krem i byłam zadowolona. Ostatnio używam kremu z firmy Dermedic- jak dla mnie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że byłaś zadowolona z tego kremu. Zawsze można kupić jeśli ma się mało pieniędzy lub nie wie się co wybrać.

      Usuń
  14. Jeszcze go nie miałam, ale cena zachęcająca :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, zwłaszcza za taką cenę :)

      Usuń
  15. Bardzo lubię produkty tej firmy, mam do nich zaufanie.
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zaufanie do Ziaji. Chyba nigdy mnie nie zawiodła. Zamierzam przetestować wiele produktów z tej firmy. Chętnie będzie obserwowała Twojego bloga :)

      Usuń
  16. Obecnie stosuję z Evree, uwielbiam je<3

    ____________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie używałam kremów z Evree ale kiedyś na pewno wpadnie w moje ręce :D :)

      Usuń
  17. Ja posiadam krem do rąk z Garniera oraz Avon lub Oriflame. Najbardziej się u mnie sprawdzają i są skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Garniera myślę, żebym kupiła krem bo służą mi kosmetyki z tej firmy :)

      Usuń
  18. Jak dla mnie to ich kremy są za słabe-ja bardzo lubię krem Deba, w Biedronce za 3,99 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może ten krem nie jest jakoś bardzo nawilżający, gęsty, kremowy, ale myślę że wart uwagi :) A krem Deba z Biedronki zobaczę.

      Usuń
  19. Miałam ten krem, faktycznie ładnie pachniał ale nawilżał niestety krótkotrwale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie każdemu musi pasować, ale można wypróbować za tak niską cenę :)

      Usuń
  20. Bardzo lubię Ziaję wraz z całą rodziną , często gości u Nas w domku . Ale tego kremu jeszcze nie miałam , bardzo chętnie go wypróbuję jak wykończę dotychczasowy z Vellie ;*
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię Ziaję. To jedna z tych firm kosmetycznych po którą najczęściej sięgam. Mam jeszcze dużo kosmetyków do wypróbowania :)

      Usuń
  21. Mam ich krem do rąk piernikowy, najcześciej mam kremy do rąk Yves Rocher, też nie są drogie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piernikowego kremu nie miałam, ale chcę wypróbować inne kremy :)

      Usuń