środa, 3 lutego 2016

ŻEL POD PRYSZNIC OCEANIA AROMATIC

Bardzo lubię piękne, mocno odczuwalne zapachy kosmetyków. Nie każdy takie lubi jednak mi się podobają i używanie takich produktów sprawia mi ogromną przyjemność. Jednymi z takich kosmetyków są żele pod prysznic, płyny do kąpieli. Kupując coś do mycia ciała nie zwracam uwagi na to czy jest to żel do prysznic czy płyn do kąpieli. I tak zawsze nalewam odrobinkę na gąbkę i myję ciało. Ważne żeby miał piękny zapach, dobrze się pienił, był w dobrej cenie.





Dziś opiszę Wam wrażenia po używaniu żelu pod prysznic Oceania z Biedronki.



Przede wszystkim są to żele dostępne tylko w Biedronce. Ich cena to 2,99 zł, więc bardzo tanio. Grzechem było by nie wypróbować ich. Oczywiście nie każdemu będą pasowały, bo cena za niska, nie lubią tanich kosmetyków, mają wrażliwą skórę i muszą używać lepszych żeli itd. Ja mam raczej skórę normalną skórę, używam różnych żeli i nic mi się nie dzieje więc i ten żel mi odpowiada.
Żel możemy kupić w różnych wersjach, myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja miałam Beza cytrynowa, trawa cytrynowa oraz algi i sól morska. Dwa pierwsze zapachy najbardziej mnie zachwyciły. Może skuszę się też na poziomkę i winogrono oraz wanilię i rabarbar. Pojemność kosmetyku to 500 ml. Za taką cenę to dużo. Zamknięty jest w przezroczystej, plastikowej butelce. Bardzo dobrze się pieni mimo iż jego konsystencja jest nieco rzadka. Fajnie myje, nie wysusza. Na pewno kupię go wiele razy. Jak dla mnie jest super :)

Moja ocena: 5/5


Używałyście tych żeli? Lubicie?

55 komentarzy:

  1. Ja kocha ale tylko peelingi. Żeli nie używam aż tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie bardziej wolę żele i płyny ale każdy lubi co innego :)

      Usuń
  2. Ja kocham i żele i peelingi ^-^
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do dalszego obserwowania i komentowania :)

      Usuń
  3. Nie stosowałam jeszcze tych żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele są wyśmienite, pięknie pachną, są wydajne. Mojej wrażliwej i suchej skóry nie podrażniają. Po co przepłacać jak kosmetyk jest świetny. Popieram w 100 % Twoja opinię o produkcie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że i Tobie odpowiadają te żele :)

      Usuń
  5. nie miałam ich jeszcze ale capnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, wypróbuj. Fajne są i tanie :)

      Usuń
    2. Nie miałam nigdy żeli z Isany :)

      Usuń
    3. Ooo tanio więc może kiedyś kupię :)

      Usuń
    4. Całkiem fajnie sę bloguje. Dużą radość sprawiają kolejne odwiedziny na blogu oraz komentarze. Aż chce się pisać dalej :)

      Usuń
  6. Tak ja Ty lubie mocno pachnące żele pod prysznic :) uwielbiam zapach miodu i mleka :) Widziałam te żele ale przeszłam obojętnie nie dlatego, że tanie :) jade na większe zakupy i wtedy będę poszukiwała nowości i ten oczywiście do mnie trafi jako jedna z nich bo wcześniej ich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam trawę cytrynową, pięknie pachnie! :)
    Kochane, przetestowałam produkt Dave u mnie na profilu jest mała recenzja, ale chcę znać również wasze zdanie na ten temat. Miłego dnia! :*:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam miodowy i był ok, ale pomarańczowy już mi się nie spodobał - zbyt chemiczny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miodowy też miałam ale innej firmy i są ok :)

      Usuń
  9. pierwszy raz widzę:P ja bardziej lubię kremowe, mam wrażenie, że bardziej nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ich, ale jestem miłośniczką nowości jeśli chodzi o żele.Często kupuję coś nowego i testuję. Tym również bardziej się przyglądnę:)

    _____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam testować rozne nowości.
    Dam znac jak kupie i przetestuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zachęcam do przetestowania :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Lubię je i nawet czasem kupuję :) Chociaż ostatnio mam inny z Bebeauty od biedronki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę wypróbować też inne żele z Biedronki :)

      Usuń
  13. Nie mam jak ich kupić, ale wyglądają dość zachęcająco. U mnie takie produkty szybko schodzą więc chętnie kupuję dużo i tanio, najważniejsze żeby było różnorodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz mogła to kup :) Są tanie i na prawdę dobre :)

      Usuń
    2. Dzięki Asiu za ten post :), akurat szukam jakiegoś fajnego żelu, bo obecny mi się skończył. Jutro akurat będę w Biedronce to kupię od razu dwa. :).

      Usuń
    3. Justyna J. kupuj, kupuj. Dobre są :)

      Usuń
  14. pierwszy raz widzę te żele ale za taką cenę pójdę i kupie sobie jeden żeby go wypróbować u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę je wreszcie wypróbować :))
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja żeli pod prysznic nie używam, ale Biedronkowe kosmetyki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co używasz dko mycia? Niektórzy myją się mydłem ale ja wolę żele lub płyny :)

      Usuń
  17. Lubię je, za cenę i zapach, całkiem spoko, chciałabym wypróbować wszystkie ale u mnie zazwyczaj tylko dwa warianty do wyboru :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam chyba tylko pomarańczowy, żółty i zielony.

      Usuń
  18. Ja miałam lawendowy i winogronowy i był super!
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam o nich jeszcze. ;) A wielka szkoda, bo to rzeczywiście okazja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem Ci szczerze, że zawsze przechodziłam obok nich obojętnie - sama nie wiem dlaczego :) bardzo podoba mi się Twoja rekomendacja i myślę, że przy najbliższej okazji skuszę się na którąś wersję z czystej ciekawości
    :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba :) Polecam te żele. Za taką cenę można śmiało wypróbować :)

      Usuń
  21. Lubię te żele i ich wspaniałe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ktoś lubi te żele tak samo jak ja :)

      Usuń
  22. Tanie i dobre ;) bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię te żele i dziś kupiłam 3 nowe walentynkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Tobie też odpowiadają :)

      Usuń
  24. Zielony pomarańczowy i żółty-musze wypróbować! Resztę znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółty mogę polecić. Bardzo ładnie pachnie :) A ja sama muszę wypróbować zielony :)

      Usuń