niedziela, 31 stycznia 2016

ZIAJA, MASKA OCZYSZCZAJĄCA KAOLINOWA Z GLINKĄ SZARĄ

Jako posiadaczka cery mieszanej z niedoskonałościami stosuję maseczki oczyszczające. Jedną z moich ulubionych jest Maska Ziaja Oczyszczająca z glinką szarą. Dzisiaj mam dla Was post z jej recenzją. Zapraszam do czytania.


ZIAJA, MASKA OCZYSZCZAJĄCA KAOLINOWA Z GLINKĄ SZARĄ

SUBSTANCJE AKTYWNE
glinka szara oczyszczająca
  - zawiera siarkę, magnez, wapń oraz mangan
  - jest źródłem mikroelementów: głównie krzemu (około 45%), glinu (około 30%) i żelaza (około 2,5%)
• kompleks proteinowo-cynkowy
  - łączy właściwości antybakteryjne cynku i łagodzące protein
  - zapobiega powstawaniu podrażnień, wywołanych nadmiernym gromadzeniem się sebum na powierzchni skóry
  - reguluje proces keratynizacji naskórka oraz chroni przed nadmierną utratą wody
• prowitamina B5
  - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek
• alantoina
  - pochodna mocznika o doskonałych właściwościach kojących i osłaniających naskórek
  - skutecznie łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania

DZIAŁANIE
• zmniejsza widoczność rozszerzonych porów
• normalizuje pracę gruczołów łojowych
• skutecznie łagodzi podrażnienia skóry





SUBSTANCJE AKTYWNE
• glinka szara oczyszczająca
  - zawiera siarkę, magnez, wapń oraz mangan
  - jest źródłem mikroelementów: głównie krzemu (około 45%), glinu (około 30%) i żelaza (około 2,5%)
• kompleks proteinowo-cynkowy
  - łączy właściwości antybakteryjne cynku i łagodzące protein
  - zapobiega powstawaniu podrażnień, wywołanych nadmiernym gromadzeniem się sebum na powierzchni skóry
  - reguluje proces keratynizacji naskórka oraz chroni przed nadmierną utratą wody
• prowitamina B5
  - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek
• alantoina
  - pochodna mocznika o doskonałych właściwościach kojących i osłaniających naskórek
  - skutecznie łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania

DZIAŁANIE

• zmniejsza widoczność rozszerzonych porów
• normalizuje pracę gruczołów łojowych
• skutecznie łagodzi podrażnienia skóry - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1787,maska-oczyszczajaca#sthash.Dwqm7p4T.dpufMożemy ją kupić w saszetce o pojemności 7 ml, za cenę 1,50-1,99zł, dostępna jest w mniejszych drogeriach, drogerii Natura. Maseczka ma gęstą kremową konsystencję, jest koloru szarego. Saszetka wystarczy mi na dwa razy, nakładam ją na 10-15 min, po tym czasie zmywam. Cera po zmyciu maseczki jest oczyszczona, gładka i miła w dotyku. Często do niej wracam bo wiem że mnie nie zawiedzie. 
Maskę tą możemy kupić w saszetce o pojemności 7 ml, w cenie 1,50-1,99 zł. Dostępna jest w drogerii Natura oraz w mniejszych drogeriach. Maseczka ma gęstą kremową konsystencję, jest koloru szarego. Saszetka wystarczy mi na dwa razy, 

Maseczka przeznaczona jest do cery mieszanej, tłustej, trądzikowej. Nakładam ją na 10-15 min. Po tym czasie zmywam. Cera jest oczyszczona, gładka i miła w dotyku. Bardzo podoba mi się efekt jaki daje ta maseczka. Polecam ją! 


Moja ocena: 5/5


A jakie są Wasze ulubione maseczki na twarz?


Już niedługo kolejne posty. Zapraszam serdecznie :)

10 komentarzy:

  1. Nie miałam jej jeszcze :) Wolę stosować samą glinkę niż te gotowe maseczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam glinek. U mnie chyba nawet nie ma.

      Usuń
  2. Maseczki z Dermaglin są bardzo przyjemne - zawierają glinki i świetnie oczyszczają (pisałam też u siebie o nich).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze takich maseczek. Muszę wypróbować :)

      Usuń
  3. Ojeej ile to już lat nie stosowałam tych maseczek :) Ziaja akurat w tej kwestii robi dobre produkty, bo ogólnie za ich asortymentem nie przepadam, ale maseczki wspominam dobrze :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj znowu bo są na prawdę fajne :)

      Usuń
  4. Maseczki glinkowe są fantastyczne dla skóry mieszanej na strefę T i tłustej- używam ich często w Salonie. Z Ziaja professional miałam kiedyś maseczkę glinkową, była bardzo ok, chociaż nie zastygała... Wolę jak glinka mocno zastyga i ściąga, czy ta detaliczna tak działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zastyga ta maseczka ale mi to nie przeszkadza. I tak bardzo ją lubię :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię te maseczki z Ziai. Tej dawno nie uzywałam :) Polecam Ci glinki z Cattier http://www.afp-bio.com/?cmd=1&dz_id=41 :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś skusze się na te glinki. Ja tez bardzo lubę maseczki z Ziaji :)

      Usuń