wtorek, 19 stycznia 2016

WITAJCIE :)




To mój pierwszy post więc może opowiem coś o sobie. Interesuję się kosmetykami, pielęgnacją włosów, trochę zdrowym odżywianiem, muzyką. Od kilku lat staram się dbać o siebie bardziej niż kiedykolwiek. Na początku była to tylko chęć zgubienia kilku kilogramów. Niestety odrobinę przerodziło się to w obsesję. Chciałam  koniecznie być szczupła i pięknie wyglądać jak kobiety z telewizji czy czasopism. Jak tylko zjadłam coś "zakazanego" miałam wyrzuty sumienia. Dużo czasu minęło zanim zrozumiałam że to nie jest najważniejsze, że nikt nie jest idealny. Najważniejsze żeby być szczęśliwym, nieważne jak się wygląda. Niektórzy mają większe problemy, ze zdrowiem, malutkie dzieci są chore i tak dalej, a ja się przejmuję trochę większym brzuchem. Do zmiany myślenia zmusiły mnie małe problemy ze zdrowiem. Powoli wprowadzałam zmiany w swoim odżywianiu, czuję się lepiej a przede wszystkim nie przejmuję tak bardzo swoim wyglądem. Oczywiście nie zaakceptowałam siebie w 100% ale jestem na dobrej drodze.

Postanowiłam założyć tego bloga by móc podzielić się z innymi swoją opinią o kosmetykach do pielęgnacji włosów, cery, ciała, trochę o odżywianiu, ale także uzyskać od Was cenne rady. Mam nadzieję że blog spodoba Wam się i zostanę tu na dłużej.
Zapraszam Serdecznie :)

14 komentarzy:

  1. Z ogromną chęcią będę czytać Asiu Kochana Twojego bloga :). Pozdrawiam, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w śród blogujących :) chętnie będę zaglądać-więc czekam na wpisy :) Powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Miło mi Cię poznać :) Zapraszam na kolejne posty :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Już się dobrze pisze :)

      Usuń
    2. powoli powoli i rozkręcisz się:)

      Usuń
  4. Miłego blogowania, ja też dopiero zaczynam na blogspocie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też życzę miłego blogowania. Ja też niedawno zaczęłam. Zapraszam do obserwowania :)

      Usuń
  5. U mnie również reanimacja bloga i powrót do pasji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zaobserwuję Twój blog. Zapraszam również do obserwowania mojego bloga :)

      Usuń
  6. zostaje na dłuzej, obserwuję :)
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie będę obserwowała Twój blog :)

      Usuń