Jaką mam cerę? Moje zasady jakie stosuję w pielęgnacji cery.


Dziś chciałabym napisać Wam trochę o swojej cerze oraz zasady jakie stosuję w jej pielęgnacji.
Mam cerę teraz bardziej mieszaną, z niedoskonałościami (krostki, zaskórniki), święcącą się cerę, przebarwienia po trądziku. Kilka lat temu leczyłam trądzik.



Jak dbam o swoją cerę?

1. Rano i wieczorem oczyszczam twarz przeznaczonym do tego kosmetykiem. Od kosmetykach które stosuję już niebawem, w kolejnych postach napiszę.


2. Stosuję krem na dzień.

3. Stosuję maseczki na twarz 1x w tygodniu. Odkąd zaczęłam je stosować bardzo to polubiłam i nie wyobrażam sobie bez tego pielęgnacji swojej cery.












4. Stosuję 1x w tygodniu peeling.

5. Na niedoskonałości stosuję maść z wit. A. Recezja tej maści już niedługo.





6. Nie wyciskam krostek, nie dotykam twarzy. Nie muszę tu mówić dlaczego.

7. Mam osobny ręcznik do wycierania twarzy. Kiedyś wycierałam twarz ręcznikiem którym wycieram włosy, potem jakiś czas używałam chusteczki, a teraz mam mały ręcznik który służy tylko do wycierania twarzy.

8. Nie nakładam podkładu, pudru, korektora. Kiedyś używałam ale przestałam i dobrze mi z tym. Nie wstydzę się tego.




Moja cera nie jest idealna, ale staram się dbać o nią jak najlepiej mogę. Jest lepiej niż było kiedyś.


A Wy jaką macie cerę? Jak o nią dbacie?


Już niebawem kolejne posty :) Zapraszam serdecznie :)


30 komentarzy:

  1. Ja od święta czyli 4-5 razy ro doku użyje podkładu. Na co dzień się nie maluję wcale a jak już to sięgam po minerały. Nie używam dużo kosmetyków do twarzy ale podstawą jest u mnie jakiś olejek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że delikatny makijaż jest lepszy niż tona tapety, podkładu, pudru, cieni itd. Nigdy nie miałam żadnego olejku do twarzy. Trochę bałabym się że mi będzie się cera jeszcze bardziej świeciła, ale może tak by nie było? :)

      Usuń
    2. Ja by poleciała Ci olejek arganowy, którym leczy się trądzik i jest polecany dla każdego rodzaju skóry nawet niemowląt i alergicznej, więc jest 100% bezpieczny :)

      (o nim przeczytasz u mnie: http://my-spa-beauty.blogspot.nl/2012/10/olej-arganowy-eliksir-modosci.html)

      Usuń
    3. A gdzie mogę kupić olejek arganowy?

      Usuń
  2. podoba mi się u Ciebie! Ja mam niestety cerę tłustą... Tez obs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba u mnie. Mamy podobne cery :)

      Usuń
    2. lirene krem matujący i serię z rival de loop:D

      Usuń
    3. Nie miałam nic z tych kosmetyków :)Ja lubię Ziaję :)

      Usuń
    4. a u mnie Ziaja kompletnie nie idzie...

      Usuń
    5. Każdemu pasuje coś innego :)

      Usuń
  3. Powodzenia w prowadzeniu bloga :) Zachęcam do przeczytania nowego postu AVA maska enzymatyczna - może wpadnie Ci w oko. Zapraszam również na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na pewno zerknę na nowy post :) :)

      Usuń
  4. Super pielęgnacja, też mam osobny ręczniczek do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak lepiej mieć osobny ręcznik do wycierania twarzy i prać go często, ewentualnie mogą być chusteczki higieniczne :)

      Usuń
  5. Z tym osobnym ręcznikiem i nie dotykaniem twarzy mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko jest nie dotykać twarzy ale trzeba się starać.

      Usuń
  6. Do nr 6 od dawna próbuję się zastosować, ale różnie mi to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie też różnie z tym wychodzi. Krostek już nie wyciskam ale zdarza się dotykać twarzy.

      Usuń
  7. Też bym chciała odmówić sobie stosowania podkładów, korektorów, pudrów w szczególności że nie mam w sumie żadnych problemów z cerą które miałabym zakrywać, poza małą blizną ale ciężko mi sobie tego odmówić. Przydatne rady, wyczekuje kolejnych postów. Zapraszam do komentowania (jeśli się Ci spodoba ^^ ) u mnie.
    foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. JA mam cerę normalną z tendencją do przesuszania się :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. dopóki nie poszłam na studia byłam przekonana, że moja cera jest sucha.. teraz już wiem, że jest ona mieszana :D co ciekawe zarówno przesuszanie jak i przetłuszczanie tyczy się u mnie strefy T :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cera świeci się na czole i nosie a policzki suche :)

      Usuń
  10. Moja też mieszana, ciężka do okiełznania. Wykonuje saunę parową (http://my-spa-beauty.blogspot.nl/2012/10/zioowa-sauna-na-twarz.html)a także wcieram aloes wyhodowany na własnym parapecie :) dwa najtańsze sposoby które sama wykorzystuje :) polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe. Może wypróbuję taką saunę parową :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Mój Mały Kawałek Nieba , Blogger